Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

  • Verkkokaupan tuotteita toimitetaan vain Euroopan unioniin. Verkkokaupan kaikki tuotteet toimitetaan postin välityksellä asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tilauksen koosta riippuen joko kirjeenä tai pakettina. Toimituskulut sisältyvät aina tilauksen hintaan. Toimitusaika pyritään pitämään mahdollisimman lyhyenä, kotimaan toimituksissa yleensä alle viikon mittaisena. Viivästysten sattuessa asiakkaalle ilmoitetaan arvioitu toimitusaika. Viivästystapauksissa asiakkaalla on oikeus perua tilauksensa, mikäli peruutus tapahtuu ennen tilauksen luovuttamista postin kuljetettavaksi.
  • Asiakas maksaa tuotteesta tilaushetkellä hyväksymänsä hinnan, eikä se muutu vaikka tuotteen hinta verkkokaupassa myöhemmin muuttuisikin. Tilaus astuu voimaan heti, kun asiakas on maksanut tilauksensa Holvi.comin maksupalvelujen kautta. Osuuskumma-kustannus pidättää oikeuden evätä tilauksen, esimerkiksi jos asiakas on toistuvasti palauttanut tilaamansa tuotteet.
  • Jos Holvi.comin maksupalvelut eivät sisällä asiakkaan tarvitsemaa maksutapaa tai verkkokaupan palvelut eivät muuten vastaa asiakkaan tarpeita, tilauksen voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen myynti@osuuskumma.fi. Tällöin maksu- ja toimitustavoista sovitaan tarkemmin sähköpostitse.
  • Toimitustiedoissa pakollisia tietoja ovat asiakkaan nimi- ja osoitetiedot sekä sähköpostiosoite. Osuuskumma-kustannus ei vastaa puutteellisten tai virheellisten toimitustietojen aiheuttamista viivästyksistä tai lisäkustannuksista.
  • Verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron. Verkkokauppa on tarkoitettu kuluttaja-asiakkaille. Yritysasiakkaita pyydetään ottamaan yhteyttä osoitteeseen myynti@osuuskumma.fi.
  • Kuluttaja-asiakkaalla on verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla tilauksen vastaanottohetkestä laskettuna 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla uudenveroinen ja myyntikelpoinen, eli kirjat eivät saa olla luettuja tai auki taitettuja. Jos palautettava tuote ei ole Osuuskumma-kustannukselle saapuessaan myyntikelpoinen, Osuuskumma-kustannus ei hyvitä tuotteen tilaushintaa. Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen tai purkaa kaupan, hänen tulee ilmoittaa siitä Osuuskumma-kustannukselle sähköpostitse osoitteeseen myynti@osuuskumma.fi ja liittää sähköpostiin mukaan kuitti ostoksesta. Tämän jälkeen asiakkaalle lähetetään palautusohjeet.
  • Jos toimitus ei vastaa tilausta, asiakkaan tulee viipymättä ottaa yhteyttä osoitteeseen myynti@osuuskumma.fi. Virheellinen tuote korvataan toimittamalla virheetön tuote tilalle. Mikäli tämä ei ole mahdollista, palautetaan tuotteesta maksettu hinta asiakkaan tilille, kun virheellinen tuote on palautettu.
  • Osuuskumma-kustannus voi muuttaa tilaus- ja toimitusehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Ehdot on päivitetty viimeksi 25.11.2015.